Nadchodzący obóz larpowy:

Czym jest nasz obóz larpowy?

Larp to forma zabawy fabularnej, w której uczestnicy wcielają się w postaci i uczestniczą w rozmaitych wydarzeniach, których przebieg sami kreują. Nasze obozy larpowe  to wielodniowe dynamiczne fabuły, grane non stop, w terenie i w pełnej klimatu bazie „Warownia”.  Intrygi, tajemnice, napady, pościgi, magia, polityka – gracze przeżywają wraz ze swoimi postaciami realne trudy i emocje, zanurzając się w najprawdziwszej przygodzie.
To możliwość przeżycia absolutnie wyjątkowej wakacyjnej przygody w klimacie fantasy!

Cały czas obozu (z wyjątkiem pierwszego dnia, poświęconego na warsztaty, oraz ostatniego, wyjazdowego) wypełnia gra fabularna, trwająca non stop i bez przerw. Wydarzenia animuje kilkunastoosobowy zespół kadrowy, przy użyciu specjalistycznych charakteryzacji, efektów specjalnych, scenografii i strojów.

Fabuła 2025

SILBERBERG: Ciężar przysięgi

CHARAKTER GRY:

👉 Terenowa, poza budynkami – w dzień przede wszystkim na obszarze Warowni, w nocy w lesie oraz na terenie fortów Twierdzy Srebrnogórskiej
👉 Przygodowa – nakierowana na akcję, ciągłe napięcie, adrenalinę. Oczywiście bardzo możliwe są starcia i potyczki, w tym takie z potworami.
👉 Wielowątkowa – obejmuje wiele różnych linii fabularnych, tak by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
👉 Mistyczna – zawierająca wiele motywów z udziałem zjawisk i stworzeń nadprzyrodzonych czy mitycznych

PRZED-WSTĘP FABUŁY

SILBERBERG: Ciężar przysięgi


Lato w Ofirze to czas przepychu, czas ubijania interesów i celebrowania leniwego luksusu. Senatorowie opuszczają gwarne miasta, by w swoich sielankowych winnicach i rezydencjach smakować winogrona, zawierając umowy w cieniu owocowych drzew. Lato 957 zdaje się podążać ścieżką podobną, co zawsze – niespieszną i dostatnią.

Na prowincji Arethyny, jak co roku, z początkiem lipca zjawiają się kupcy i ludzie interesu. Przedstawiciele Paktu Wedry przybywają, by transportować towary rzeką do Nowej Birki, a Samnijczycy oferują swój egzotyczny zbytek: od wyszukanych towarów z Pethabanu po… usługi wątpliwej moralnie natury. Wkrótce rozpocznie się gorączka negocjacji, a zwoje pergaminów zapełnią się podpisami, które zdecydują o tym, kto się wzbogaci.

W tej scenerii, gdzie rządzą złoto, wino i umowy, przewijają się też inne grupy. Kompania Nowej Magii – organizacja handlowo-naukowa – cicho i bez rozgłosu kompletuje wiedzę i wpływy. Fiordyjsko-tryntyjscy najemnicy próbują zdobyć miejsce w szeregach elitarnej straży kratistosów, marząc o sławie wojownika. Swoi

A nad wszystkim czuwa Magisterium – szacowna i wpływowa w Ofirze instytucja, pilnująca, by magia była właściwie używana, bo jest to narzędzie tyleż potężne, co groźne.

Czy nadchodzące lato rzeczywiście będzie tak przewidywalne, jak się wydaje?